Nadat u een bestelling heeft geplaatst, ontvangt u van ons een e-mail ter bevestiging. In deze e-mail zijn de door u bestelde producten weergegeven. Heeft u geen bevestiging ontvangen? Neem dan gerust contact met ons op via info@speeljegoed.nl . Het kan zijn dat uw e-mail adres onverhoopt verkeerd in ons systeem geregistreerd staat. We kijken dit dan direct voor u na.
Wie jouw pakketje bezorgt is onder meer afhankelijk van jouw wensen en de regio waarin je woont:
- PostNL pakketdienst verzorgt de verzending van pakketjes bij je thuis of in de winkel.
- Voor grote en/of zware artikelen maken we gebruik van de diensten van PostNL, DHL of Cargo.
Wanneer betaal ik voor de bezorging?
Om onze klanten optimale service te bieden bezorgen wij bijna altijd gratis. Er zijn wel een paar uitzonderingen:
- Bij bestellingen onder de €35,- brengen we €4,99 in rekening.
- Bij bezorgadressen op de Waddeneilanden kan sprake zijn van aanvullende kosten, omdat er gebruik moet worden gemaakt van de veerdienst. Aangezien deze kosten van te voren niet bekend zijn, kunnen we je hier helaas pas achteraf over informeren.
- Voor bestellingen die door hun omvang en gewicht niet met de normale pakketpost verzonden kunnen worden brengen wij extra bezorgkosten in rekening. De kosten voor deze artikelen zijn afhankelijk van het gewicht, de omvang en de bezorgwijze. Deze extra kosten staan vermeld bij de productinformatie op onze website en staan ook in het overzicht van je bestelling onder ‘Bezorgkosten’.
Mijn bestelling bestaat uit meerdere pakketten
Soms kan een bestelling niet in één keer bezorgd worden en sturen we meerdere pakketten. Heb je vragen over het verloop van je bestelling, neem dan contact op met de Afdeling Klantenservice op telefoonnummer 0615453963. We helpen je graag verder.
Mijn artikel heeft een afwijkende levertijd
De meeste bestellingen worden de volgende dag bezorgd maar sommige artikelen hebben een langere levertijd. Deze afwijkende levertijd staat op de site vermeld, direct bij het artikel. In sommige gevallen moet er een speciale bezorgafspraak worden gemaakt, bijvoorbeeld bij grote buitenspeelgoed artikelen. Dan neemt de vervoerder contact met je op.
Mijn bestelling zou bezorgd moeten zijn maar is niet ontvangen
Het kan zijn dat je bestelling door PostNL bij de buren is bezorgd, omdat je net niet thuis was op het moment dat zij aanbelden. Wanneer je dus wel een bezorgbevestiging hebt ontvangen maar geen bestelling op de mat hebt, raden we je aan als eerste navraag te doen bij de buren. Mochten zij je bestelling niet hebben aangenomen, neem dan gerust contact op met de Afdeling Klantenservice op telefoonnummer 0615453963. We helpen je graag verder.